Lördag

Worst day...på länge

Klockan ringde 7,15 och hur trött var inte jag då?!

Grymt trött pallrade jag mig upp för att hinna med att käka frukost innan det var dags att bege sig till IP för match. Motståndet stod Huge för.

Idag var mitt mål att vara bra så att jag skulle få vara med imån, men vad hände?!

Jo självklart blev de bara pankaka av allt igen...Benen var tunga som bly och de bar knapp mig kring planne i 35min...ni kan tänka hur DÅLIG kännar man sig inte då?!Just precis så DÅLIG.


Med solen i ögonen fortsatte min dag uppe på IP, det var nämligen Svenska cupen match KIK- Sandviken. Tyvärr förlorade KIK med 2mål, Sandviken var det starkare laget idag.

Johan, Gustav och Berka har målat om vårt vardags rum...till nougat på 3 väggar och 1 kakao färgad fondvägg. Får väl se hur de blir...måste erkänna att jag var emot det från början, jag gillade att vi hade vitt i vardagsrummet. Men man får väl inte alltid som man vill här i livet. Men det blev bra till slut, måste kunna erkänna när man har fel.


Ikväll var det tänkte att jag skulle på inflyttningsmiddag hos Elin och öla...men gissa vad...ölen var tyvärr SLUT. Och då menar jag överallt, hur är detta möjligt?! Jag får väl hålla tillgodo med vin istället, men det är INTE samma sak när man hade tänkt att öla.


Måste säga att dett är den sämsta dagen på länge trost det underbara vårvädret, får hoppas på att morgondagen blir bättre!


Men maten var kanon god och sällskapet var supertrevlig!
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0