Sprungit så benen....

Tisdag igen vecken går så fort, imorogn är det onsdag och det är närmare till en ny helt än det var till förra helgen.
Det är ju underbart att man alltid har något nytt att glädjas åt.

Idag har jag för första gången denna säsong suttit ute på lunchrasten i solen och ätit min lunch, att jag däremot höll på att frysa ihjäl är en annan fema men jag satt UTE!

Träningen idag, det känns kan jag lova att jag inte spelat en match på typ 3 veckor.
Mycket spel idag, jag var helt slut!
Det är då man frågar sig själv Vart tog konditionen vägen?!

Morgondagen träning består av lite armar och rygg, sen ska jag strechea så jag blir pigg en spirorna till trosdag för då är det match!

KIK- Gustavs igen på IP kl 19

På tal om något helt annat,så huslig som jag nu har blivit från och med nyss...
Idag har jag tagit mig tid och bakat en kladdkaka. Mamma och pappa var här på besök och jag hade inget fika bröd så på en kvart slängde jag ihop en kaka.=)
Så Hanna nu har jag kommit igång med att baka, så nu måste vi ta en bak dag här framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0