Till Blåkulla och vänt...

Påsken har nu varit och jag har hunnit med det ena och det andra...ex varit till blåkulla och vänt...
Nej skämt och sido...jobbade massor av timmar förre veckan och kroppen var helt förstörd efter det!
Men var brydde jag mig om det?!

Underbart väder under helgen och trevligtt sällskap.
Fredag som jag bort eftersom jag jobbat natt trosdag och så jobbade jag 18-02 fredag kväll.
Lördag var dagen med D...som vi har väntat på så länge, påskägget eller rättare sagt påskäggen som jag fick av Johan var fulle med naturgodis...mums
Sen tog familjen sig en tur till mormor och morfar för att önska dem glad påsk, men när vi väl kom dit var de inte hemma utan de var hos morbror Bosse så vi åkte dit och fick lite fika.
Kvällen bestod av öl, vin och lakris shoots...alla hemvändare har kommit hem och det skulle bli en kul kväll..målet från min och Sandras sida var att vi skulle vara HYSTERISKA, vilket vi ordagrannt var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0