Torsdag...

...dagaran går så fort att jag knappt hinner slå upp ögonen innan det är dags att slå igen dem igen!

Idag är det redan trosdag och idag var det dagen som jag och Johan skulle åka på visningar av lägenheterna som vi tittat på.
Men vad gör vi...vi drar till med och kollar på ett hus när vi ändå håller på....vuxet!
Nej men skämt och sido
Huset billigt, bra läge, mycket renovering
Lgh 1 Lite liten , annars bra läge.
Lgh 2 De kunnde ha skrivit i visningen att det var ett ålderdomshem...just precis så många gamla var det! Gamal och ful inredning...nej tack!
Lgh 3 Ååå..den blir nog bra om man får slå ut lite väggar, byta kök och renovera nästan allt....men orkar vi det?


Annars har dagen varit ganska lugnt jag har varit ledig idag och jag har pluggat.
Nu är det bara en vecka kvar till ATSS kursen...nervöst

Idag var det även sista träningen innan första seriematchen...inte så kul träning men men..endast 2 dagar kvar sen är det söndag och de smäller det!
Tyvärr kommer inte Sarah att spela, det var n
Kom och kolla vet jag!
KIK.- Bollstanäs
Kvarnsvedens IP 15,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0