Träningsvärk!!!

Idag har dagen varit precis som jag väntat mig.
Jag har knappt kunnat röra mig idag pga all träningsvärk!
Trodde dock att mina ben inte hade så mycket träningsvärk, men ack så fel jag hade. Benen vat som gelé och jag trampade vatten hela träningen.

En annan sak som jag kom på idag igen var att jag inte har ätit godis på 3 månader...det är STORT för att vara mig.
förut åt jag lite godis nästan varje dag.
Men saknar jag att äta godis?
Nja...jag saknar LAKRIS! Och undra vad jag får för något i mitt påskägg i år nu när jag inet äter godis?!
Den som lever får se!

Idag är det min första dag på helgen...har nämligen LÅNG helg...jobbar inte förens på söndag natt. Härligt!
Vad har jag för planer till helgen då?

FREDAG
Tvätta bilen, detta skulle jag gjort för länge sedan
Plugga, så att jag klarar ATSS kursen.
Träna, förhoppningsvis ska träningsvärken försvinna då.
Gå på bio, kvalitets tid
Titta på fotboll, behöver jag säga mer?

LÖRDAG
Spela match, KIK-Huge kl 9:00
LEDIGT!

SÖNDAG
Slöa
Jobba natt




Ibland är de skönt att veta att man lever
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0