Äntligen fredag!!

Äntligen fredag skulle många säga...dock inte jag denna vecka..
Jag har en hektisk helg framför mig.

Eftersom att det är min jobb helg så ska jag först på lördag morgon spela med vårt u-lag mot Gangef, för att sedan kolla en halvlek på A-laget som spelar mot Mallbacken. Men tyvärr blir det inte ens en hel halvlek som jag kan titta eftersom att jag måste bege mig till det underbara jobbet. Jobbar mellan 14-23. Efter det är de bara att åka raka vägen hem till sängen.

På söndag då står nog klockan på ringning 07:00 för att jag ska hinna käka lite frukost innan samling med A-laget för avfärd om Valbo för ännu en match denna helg. Efter matchen är det bara att åka raka vägen till jobbet och jobba ännu en 15-23 tur...livet är FÖR underbart...eller hur?!

Men idag har det varit min lediga dag och den har jag spenderat på bästa sätt!
Vankadde i morse av att telefon ringde jobbet igen...tackade vänligt men bestämmt nej till en extra tur idag.

Låg kvar i sängen ett tag och väntade på att Johan gjorde frukost till oss. De blev som vanligt en välgidt god smootie av banan, kiwi, apelsin och mjölk. Men tyvärr gick vår mixer sönder idag=( For till Coop efter frukosten för att byta vår mixer. Har nu fått en sprillans ny mixer!


Efter det vart det dags att göra lite nytta.
På listan stog det plugga!
Idag har jag lärt mig lite om thoraxskador och skallskador.

Lite gym har också hunnits med idag. Körde axlar, biceps, triceps, mage och rygg. Nu jäklar ska jag komma ifrom till Beach 2009


Idag är de VÅFFELDAGEN icke att förglömma, så självklart har vi ätit våfflor till lunch med grädde och blåbärssylt! *mums*

Nu väntar jag bara på att det ska bli kväll med pulkaåkning i Plättbacken!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får en till vålleldag på onsdag mickis! ;)

2009-03-21 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0