Succé

Lördag då skulle jag göra succé...


Började dagen med en underbar frukost med en egenhändigt gjord smootie av apelsin , björnbär, kiwi och vanlij yoghurt och en ägg macka, sen var jag redo att liralite boll med u-laget.




Frukost musiklistan:
1. Bon Jovi - Some day I´ll be Suterday night
2. Springsteen - Dancing in the dark
3. Williams- Jesus in a campervan
4.Yellocard- Empty apartment
5.Ras Cricket- Skin

De är alltid lika kul att gå ut på planen och känna att idag är det MIN dag. Den känslan förbyttes ganska snabbt till förtvinlan...nej men inte riktigt, men nästan. Vi spelade hyfsat de första 15min sen blev vi stressade och bara slog i väg bollen, jag och Malin sprang som yra höns på mitten.

När det var ca 2min kvar av förstahalvlek så släppte tejpen på min vänster fot och självklart stukade jag den. UNDERBART!

Resten av eftermiddagen tillbringade jag på jobbet runt haltandes. Nästan så att patienterna tyckte mer synd om mig än om sig själva.

Det var min dag igår, jag som skulle göra succé men de blev inte riktigt av. Jag föll platt som en pankaka istället.


Söndag en ny dag för succé kanske?


Vaknade av väckarklockan 6.45.

Idag blev det inte lika glamorös frukost som igår=(

Klockeb 8.00 pick gick bussen mot Gävle för ännu en fotbolls dag.

Min fot ömmar och gör ont men får se om de kanske blir lite bättre under bussresan kanske jag kan spela...haha. Som väntat blev inte foten bättre och jag tvingades avstå från matchen...tyvärr.

Eftermiddagen blev som jag tänkt mig mycket att göra på jobbet, men det är det som är charmen med mitt jobb.

Jag väntar med succén till en annan BÄTTRE dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0