Ännu en ...

Ännu en vecka har paserat!

Underbart är kort har jag hört.


I helgen var det fullt ös!

Vi var till Gävle och lirade lite...jag kan inte riktigt få kläm på matchen, jag kom på mellanhand hela tiden. Jag hade inte ett rätt under hela matchen! Maja där emot flirtade lite för mycket med dommaren och fick ett gult. -Fy  Maja!! Mia och Sandy bay gjorde målen. Det viktigaste var ju i alla fall att vi vann.


Efter en något sånär trevlig bussresa från Gävle och hem, var det dags för en efterlängtade LAGFESTEN!


Lite make up på IP så var vi redo för en vild kväll!!


Började med LITE pizza, endast 1 bit då Sandy bay och jag blev lite sena, då var pizzan slut. Men inte blev vi bittra för de int´...då var de ju bara att dricka sig mätt =)


Lite melodifestival tittade fick vi bjuda till med. Men efter att melodifestivalen var slut då åkte stereeon på och då började FESTEN på riktigt!




Vansinnigt rolig älg lek och festen blev bara värre och värre. Vid ca 23 tiden var det dags för KIK dam att göra entre på Bolle. Alla trängde sig i kön och Bengan ropade : Bengtsson +15. Kan lova att de blev lite sura miner bakom oss ...FÖRLÅT alla vi trängde oss före!


maja tar leken på allt förstort allvar..till och med vid mobilsnack vill hon inte tänderna.    
Inne på Bolle ägde vi dansgolvet när John Bon Jovis: Living on a prayer.

Själv både stängde jag och låste bolle innan jag gick hem...men de var en rolig kväll de var de. Hoppas att du var med och delade den med mig och mina lagkompisar!


Men helgen har inte bara varit fest, pappa fyllde 52år i lördags. GRATTIS!!!

Utan present åkte vi till pappa pch mamma på lunch på söndag, lagomt pigg. Pappa du ska få en fin present senare , jag lovar!


Idag är det väl utvärdering av mina planer som jag hade för den gångna veckan.

•·         Jag har misslyckats på några punkter ex att fixa bloggen. Men hur ska jag klara av det? De är ju bara massa siffor och teckan, jag fattar iiingenting!

•·         Äta nyttigt, men vad är nyttigt då?


Inför den här veckan då ska jag plugga lite, måla om vardagsrummet, kolla på de nya tv programmet "Ballar av stål" och träna!


Caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0