Bästa helgen på länge!

Jobbat och slitit hela våren,,,nu var det äntligen dags för en veckas välbehövlig vila...underbart!!!

Jag vet att det blir långt mellan gångerna som jag skriver men det passar inte riktigt migg liv just nu att sitta framför datorn så mycket.

Under veckan som gått har jag SOVIT, tränat och umgåtts med med mina vänner och familjen.

Var hem till mor och far i fredags och myste, kollade på film och grillade! Underbart!

Men vad händer när man tränar men inte får vara med och spela....Jo  jag ska berätta för dig!
Lyssna noga nu!
Har kommit underfund med att fotboll är inte allt, det finns ett helt liv undanför fotbollsplanen. Jag och Sandy Mandy var inte med och spelade borta mot BP i helgen..och tur var väl det=)
Vi hade istället den bästa helgen på länge i stora huvudstaden Stockholm.
Johan åkte till Sthlm på fredag och jag och Sandy Mandy åkte dit på inpuls på lördag.
Lördagen tillbringades i solen, antingen på ett uteställe med en öl i handen eller i en park med picknick...vi bara njöt av livet!

    


Mycket skratt och tokigheter....
Skulle köpa glass och glassgubben var så snål...Johan var då så kvick -Ööh...jag tar en till...



De där Stockholms folket kommer jag aldirg att förså mig på...det finns så mycket roligt folk att tilla på i Sthlm!

Söndagens skulle spenderas på stan och shoppa...men vem orkar det när solen lyser?! Inte vi iallfall..vi drog en reva på stan handlade diverse klädesplagg och sen satt vi oss på en resturang och käkade monster mycket mat i solen!

   

Tiden går så fort när man har roligt...på eftermiddagen drog vi till Borkyrkan för att få vår dagliga dos av fotboll..kollade på Syreanska - BK Forward...1-1 slutade matchen.


När söndagskvällen kom var det dags att bege sig hemmåt...borta bra men hemma bäst!
Det var skönt att få komma hem igen....Tack fören underbar helg Johan och Sandy Mandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0