Solen!

Soldagarna bara radar upp sig denna vecka och sjävl klart jobbar jag varje dag sent!
Men int´ är jag bitter int´!!

Jo de är jag...sitter på jobbet de få stunder som vi har lugnt och glor ut genom fönstret och tänker på alla som är lediga...vilken underbar dag för dem!
Jag tänker då på Bengan som igår var så tarv på sol så att hon låg ute i solen tills hon var aldeles röd! Bra jobbat Bengan! Önskar också att jag kunnde ha gjort det!

Igår gjorde jag en upptäckt som förvånade mig själv, jag har alltid trott att jag inte så lätt blir uppröd om någon/några är dum eller säger något dummt om min familj och mina vänner. Jag har alltid trott att jag kan skaka av mig det och inte bry mig, jag tänker alltid...jaha och vad vet dom om den. Men igår så såg jag en ska som gjorde mig uppröd, självklart sa jag ifrån...imponerande av mig!
Jag blir så arg att varför folk ska dömma andra som de inte känner för 5 öre. Jag vet att jag själv inte är ett dugg bättre på det men jag försöker att tänka mig för, framför allt så går jag inte ut öppet med mina åsikter som sårar andra!

Men nog tal om tråkigheter...vi var och kollade på Brage igår i det fina vädret och de vann med 2-0, spelade en hyfsad match. På vägen dit trodde jag att jag skull dö...näradöden upplevelse...*hihi* nej då skämt och sido...min cykel som vi rustat är inte allt för bra måste jag erkänna! Den är så tungcyklad att jag vet inte hur jag ska ta mig frammåt på den ibland. Vi cyklade från träningen till Vallen de tog bra mycket längre tid än vad det normalt gör, väl framme var jag dyblöt av svett..=( Så idag är pappas uppgift att fixa den så att vi kan cykla till träningen igen=)

En anna rolighet som hännt idag är att pappa varit på sin kontroll röntgen av ryggen och det såg jätte bra ut!Grattis Pappa!
Förhoppningsvis får han börja jobba 50% snart, jag kan intyga att det har han väntat på i tid och evigheter, det bara kliar i fingrarna på honom!


Nej nu är det dags för lite käka ute i solen!

See ya´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0