Inredning för hela slanten...

I dessa tider nu när vårsolen lyser in gemon gardinerna önskar jag att vi hade hittat vårt drömhus och hade hur mycket pengar att inreda för som hellst!

Jag kan sitta i timmar och titta på olika inrednings hemsidor och bara titta på saker som jag drömmer om att ha...men hur onädigt är det inte att bara köpa när man inte vet var man kommer att bo och hur det kommer att se ut!

Här är iallfall en matta som jag så gäna vill ha...tyvärr passar den inte in i vårt nuvarnade kök, så vi får vänta med att köpa den.
en annan fåtölje som jag skulle vilja ha och sitta och läsa i


Har hittat massor som är så fint att ha hemma..men man kan ju bara drömma än så länge.
Har lovar mig själv att när vi hittar ett hus/lägenhet som vi tänkter köpa, så ska jag unna mig lite nya möbler och inredning, men inte förens dess!

Så vet ni någor fint hus till salu hör sv er till oss!
 
Har precis vaknat från ett natt känner mig lite trött tack vare att jag inte har sovit så bra...vår hyresvär har nu reparerat i snart 1 år, de bliar och borrar arje dag,,jag tror att jag snart blir tokig!
Men jag ska förska lägga mig lite på eftermiddagen inanna träningen för att jag ska jobba en natt till...sen väntar 7 dagars ledighet! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0