Dygnet skulle ha fler timmar!

Jaha ännu en vecka har snart passerat och jag har knappt varit hemma denna vecka....Vad händer med mitt liv?
Jag hade aldrig kunnat tänka mig när jag gick i skolan att jobbet skulle ta så mycket tid, Hur dum var jag inte som bara ville börja jobba när jag gick i skolan?! Nu vill jag bara läsa igen...

Träning och fotbollen är den andra delen i mitt liv som tar så otroligt med tid...fattar inte hur jag orkar ibland!
Tyvärr få andra saker som jag tycker om att göra stå åt sidan aldeles för mycket iblang=(

Mitt dygn skulle ha minst 32 timmar,
då tror jag att jag skulle hinna med allt jag vill!

Måndag- Sov jag bort nästan hela dagen, jobbade natt, sen var det dags för träning. Hann knappt säga ett ord till Joah från att jag klev upp tills att jag for på träning och sen var det bara att bege sig av till jobbet igen för ännu en natt.

Tisdag- Sov fram till lunch och sen var jag seg hela dagen, på snudd till lite grinig...att det gick dåligt på träningen gjorde inte saken bättre. När klockan slog 20:45 var det dags för fotbolls tittande Manchster United - Arsenal stog på schemat...det var inte en så underhållande match som jag trodde att det skulle vara och jag somnade tidigt in i matchen på soffan.

Onsdag- Dags att jobba igen till min stora förvårning fick jag sluta hela 2 timmar tidigare...underbart! Skyndade mig hem för att äntligen få tillbringa lite tid med älskade Johan! Underbart är kort har jag hört, vi tog en fika sen var det dags för mig att åka på samling. Det var nämligen matchdag igår igen, denna gång Svenska cupen match i Gävle mot Huge. Vi trodde att nog att de skulle bli en prominad seger så vi var inte riktigt på alerten. Fick spela 45min tack vare att Elin gjorde illa sig...Krya på dig! Tyvärr gjorde jag väl inte min bästa match, kan bero på att jag fick spela högerback. Inte spelat back på år och dagar, men men jag fick ju spela iallfall. Som tur var vann vi med 2-1.

Idag på schemat står det träning som vanligt, men jag ska också hinna med att städa och handla lite, är man husmor så är man=)

Snart är det helg igen alltid lika skönt, har räknat ut att det är exakt 30 timmar kvar innan jag får helg! =)

See ya´...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0